Novice
29.04.2010
Celtra je v San Franciscu predstavila nov produkt za mobilno oglaševanje
Celtra je prejšnji teden na Ad:Techu v San Franciscu predstavila svoj novi produkt za mobilno oglaševanje. Celtra.ADV je prva platforma na tržišču, ki omogoča kreiranje interaktivnih “rich media” mobilnih banerjev s pomočjo web aplikacije.
Platforma bistveno poenostavlja oglaševanje v mobilnih aplikacijah
ter ponuja nove možnosti za integrirane marketinške kampanje. Celtra.ADV je celovita rešitev, ki obsega:
- Device runtime - SDK (omogoča prikazovanje interaktivnih oglasov v mobilnih aplikacijah)
- Ad server (omogoča distribucijo oglasov)
- ADV platformo (web aplikacija za kreiranje banerjev in upravljanje kampanje)
- iPhone Showcase App (mobilna aplikacija ki omogoča testiranje oglasov)
V začetku junija bo Celtra v sodelovanju z agencijo Amobee, ki jih je izbrala za rich-media mobile advertising partnerja, Celtra.ADV platformo predstavila tudi na konferenci Ad Age Creativity & Technology v New Yorku, ki velja za eno od najprejstižnejših marketinških konferenc.