Celtra je 21. Junija sporočila, da je od podjetji Unilever Ventures in WPP pridobila nov krog financiranja v višini 15 milijonov dolarjev. Vodilna spletna platforma za ustvarjanje in distribucijo digitalnih oglaševalskih kampanij, ena prvih investicij Prvega sklada, bo globalni verigi poveznih podjetji skupine Unilever omogočila razvoj t.i. native oglaševalskih kampanij.
Svež kapital bo
Celtra uporabila za nadaljni ravoj tehnologije za ustvarjanje, proizvodnjo in
distribucijo digitalnih oglasov ter za nadaljnjo širitev poslovanja z
največjimi svetovnimi oglaševalci, kot so Unilever, Kargo, Netflix, Opera
Mediaworks ter več kot dve tretjini Fortune Global 500 podjetij.
Mihael Mikek, ustanovitelj
in direktor Celtre: “Želimo ponoviti in graditi na uspehu, ki ga beležimo z
blagovnimi znamkami kot je Unilever, kjer programsko opremo licenciramo neposredno
blagovnim znamkam. [Tudi] agencije so ključni del tega dela, saj so one tiste,
ki neposredno upravljajo s programsko opremo ter svetujejo blagovnim znamkam.”
Jure Mikuž, direktor
RSG Kapital: “Vse od našega vstopa v letu 2009 pa do danes je Celtra zares
impresivna portfeljska družba. Kot investitorju mi pot družbe pred prihodki do
današnjih 180 zaposlenih še vedno daje kurjo polt ter neizmeren užitek. Novi
investitorji bodo družbi prinesli svežo robustnost, Celtra pa bo še naprej nedvomno
navduševala vse vpletene. RSG Kapital sicer v tem trenutku delno izstopa iz
družbe, vendar pa še naprej ostaja aktiven delničar v družbi.”