SI EN

Celtra


Celtra

Celtra se na trgu mobilnega oglaševanja uveljavlja s svojo prilagodljivo in uporabniku prijazno platformo AdCreator. Gre za SaaS (software-as-a-service) platformo, ki omogoča hitro in enostavno oblikovanje in distribucijo ti. rich-media oglasov za mobilne naprave ali spletne strani prilagojene mobilnim klientom.


Rich-media oglasi želijo pri potrošnikih  spodbuditi določeno aktivnost, ne le pasivnega ogleda oglasa, s tem pa so učinkovitejši kot klasični bannerji.  Z AdCreatorTM  imajo agencije in založniki dostop do platforme, ki je izjemno fleksibilna in enostavna za uporabo, omogoča pa oblikovanje oglasov, njihovo optimizacijo in spremljanje  njihove učinkovitosti.  Uporabljajo ga oglaševalske mreže, agencije, založniki mobilnih aplikacij in mediji, med drugimi tudi Google, Rovio, Shazam, CNN, The Wall Street Journal in številni drugi. Najpomembnejši trg Celtre so ZDA in Velika Britanija, v letu 2011 pa je Celtra prve projekte izvedla tudi na Japonskem, kjer se podobno kot v ZDA hitro povečuje zanimanje za oglaševanje prek mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.